Товариство з обмеженою відповідальністю «Радехівський цукор» 36153189
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 80250, Львівська обл., Шептицький р-н, село Павлів, пр.Юності, будинок 39 Тел:
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
тел.: +38 067 582 55 06, r.pashyan@mhp.com.ua; Нове будівництво комплексу очисних споруд, за адресою: 45606, Волинська обл., Луцький район, с. Рованці, вул. Промислова, 3. Мета нового будівництва комплексу очисних споруд: впровадження системи зворотного використання води, яка задіяна в технологічних і теплотехнічних процесах цукрового заводу, і, як наслідок, зменшення скиду стічних вод з 2000% до 45% від маси буряку, який переробляється; забезпечення очистки стічних вод, що скидаються в поверхневу водойму, до нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин в р. Чорногузку. Стічні води цукрових заводів - це води, забруднені в процесі виробництва цукру. Вони утворюються в результаті використання води для охолодження обладнання, транспортування буряків, миття обладнання та інших технологічних процесів. Ці води містять залишки буряків, органічні речовини, цукор, мінеральні солі та інші забруднення, що потребують очищ
Технічна альтернатива 1.
Нове будівництво комплексу очисних споруд передбачає створення ефективної системи очистки стічних вод для її повторного використання та безпечного скиду у поверхневу водойму (р. Чорногузку). Основні характеристики планованої діяльності: - впровадження механічного зневоднення суспензії, яка утворюється при осадженні транспортно-мийної води II категорії в радіальних відстійниках; - очистка фільтрату, який утворюється при механічному зневодненні, на триступеневих очисних спорудах: анаеробної очистки (1-ша ступінь), аеробної очистки (2-га ступінь) та спорудах доочистки (3-тя ступінь); - очистка стічних вод I категорії та III категорії на очисних спорудах на триступеневих очисних спорудах: анаеробної очистки (1-ша ступінь), аеробної очистки (2-га ступінь) та спорудах доочистки (3-тя ступінь); - будівництво ставку об’ємом 100 тис м3 накопичення води для використання в технологічних і теплотехнічних процесах цукрового заводу; - будівництво ставку об’ємом 60 тис м3 для проведення пусконалагоджувальних робіт по очисним спорудам. Передбачається очищення в анаеробних реакторах та аеротенках – нітрифікаторах. Разом продуктивність очисних споруд аеробної очистки становить 272 м3/год (6528м3/добу).
Технічна альтернатива 2.
Встановлення блоку очисних споруд «Еврокопмакт 2500», біофільтру каналізаційних очисних споруд, приймальної камери з пісковловками та лотками очисних споруд. Після знезараження очищена вода відводиться в водний об’єкт. Пропоноване технічне рішення (Технічна альтернатива 1) є найбільш ефективним з технологічної та економічної точки зору.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Волинська обл. Луцький р-н Рованці вул. Промислова, 3
-
- Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Боратинська сільська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Волинська обл., Луцький р-н, Рованці, вул. Промислова, 3.
Провадження планованої діяльності передбачається на ділянці з кадастровим номером 0722880700:04:001:0831 на території заводу Гнідавського підрозділу ТзОВ "РАДЕХІВСЬКИЙ ЦУКОР" За цільовим призначенням – землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення. Категорія земель – 11.02 - землі для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Волинська обл., Луцький р-н, Рованці, .
Розгляд місця провадження планованої діяльності за територіальними альтернативами не розглядається, оскільки об’єкти планованої діяльності територіально прикріплені до підприємства виробничими і технологічними процесами.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Реалізація планованої діяльності має позитивний соціально-економічний ефект, а саме: - забезпечення оптимальних економічних показників виготовлення продукції в сучасних умовах; - забезпечення населення якісного очищення стічних вод; - дотримання вимог природоохоронного законодавства; - сприятиме надходженню коштів до місцевого бюджету збереження та створення робочих місць для місцевого населення; Планована діяльність є безпечна для місцевого населення і відповідає діючому природоохоронному законодавству.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Планованою діяльністю передбачається нове будівництво комплексу очисних споруд. Склад очисних споруд. Розподільча камера 1 Радіальний відстійник 2 Насосна станція кільця ТМВ 1 Приймальний резервуар 1 Насосна станція води ІІІ категорії 1 Приймальний резервуар осаду 1 Акумулюючий резервуар води ІІІ категорії 1 Будівля механічної очистки води ІІІ категорії 1 Резервуар осаду для подачі на механічне зневоднення 1 Будівля механічного зневоднення осаду 1 Резервуар фільтрату 1 Насосна станція фільтрату 1 Пісковий майданчик 1 Приміщення теплообмінників 1 Адміністративно-побутове приміщення з лабораторією 1 Гідролізер 1 Анаеробний реактор 3 Дегазатор 1 Радіальний відстійник і насосна станція рециркуляції анаеробного мулу Розподільча камера 1 Очисні споруди аеробної очистки ( денітрифікаціянітрифікація) повітродувна 1 Вторинний відстійник 2 Резервуар 1 Насосна станція 1 Будівля флотаторів 1 Високотемпературний пальник 1 Когенератор ( вироблення електроенергії) 2 Резервуар сезонного зберігання мулу 1 Схема роботи комплексу очистки стічних вод. 1.Вода І категорії у кількості 200 м3/год Т= 40*С÷50*С через приміщення теплообмінників розподіляються на потоки: - в кількості 85 м3/год направляються ставок - накопичувач №2 об’ємом 100 тис м3; - в кількості 115 м3/год на аеробну очистку в розподільчу камеру аеробних реакторів 2.Вода ІІ категорії ( фільтрат після механічного зневоднення осаду) та III категорії та лаверні води у кількості 217 м3/год розподіляються на частини: - в кількості 207 м3/год через приміщення теплообмінників подається в анаеробні реактори; - в кількості 10 м3/ год- на аеробну очистку в розподільчу камеру аеробних реакторів 3. Вода ІІІ категорії у кількості 100 м3/год направляються в будівлю механічного очищення і далі в акумулюючий резервуар. З акмулюючого резервуару витратою 5 м3/год подається на анаеробні очисні споруди (враховані в п.2). 4.Дощові стічні води у кількості 5 м3/год направляються в будівлю механічного очищення. Після механічного очищення в акумулюючий резервуар стічної води ІІІ –категорії. 5.Після анаеробного очищення стічні води у кількості 207 м3/год направляються в розподільчу камеру аеротенків на подальше аеробне очищення. 6. В аеробні реактори з розподільчої камери стічні води у кількості 322 м3/год направляються в аеротенки у складі: - стічні води після анаеробного очищення 207 м3/год; - стічні води І категорії 115 м3/год; - фільтрат (байпас) 10 м3/год 7.Біологічно очищена вода у кількості 322 м3/год направляється у вторинні відстійники 8.Після вторинного відстійника вода в кількості 322 м3/год направляється на доочищення у біофлотаторах. 9.Стічна вода після біофлотаторів розподіляється на: - повернення в транспортномийне кільце 95 м3/год; - скид в р. Чорногузка 227 м3/год Режим роботи очисних – сезонний, 120 днів на рік. Обслуговуючий персонал комплексу очисних споруд у максимальну зміну складатиме 4 робітника.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
встановлюються такі екологічні, санітарно-гігієнічні та інші обмеження: при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися на підставі умов Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та не повинні перевищувати граничнодопустимі нормативи; водопостачання та водовідведення повинні здійснюватися на підставі умов Дозволу на спеціальневодокористування, дотримання нормативних значень ГДК, ГДС забруднюючих речовин у поверхневих водах, дотримання вимог Водного Кодексу України, поводження з господарсько– побутовими та виробничими стічними водами у відповідності до технічного регламенту експлуатації очисних споруд та вимог чинного законодавства України, дотримання правового режиму зон санітарної охорони водних об'єктів; ведення планованої діяльності у сфері управління відходами відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами», документів дозвільного характеру та укладених договорів із суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, в тому числі з небезпечними; дотримання вимог Земельного Кодексу України, дотримання вимог поводження з відходами; дотримання допустимих рівнів шуму для селітебної території населеного пункту; виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів; експлуатацію об’єкта здійснювати з дотриманням чинних санітарногігієнічних норм та правил; дотриманням меж і розмірів санітарно-захисної зони згідно ДСП 173- 96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів. Зі змінами»; рівні акустичного забруднення не повинні перевищувати нормативів допустимих рівнів шуму; дотримання правил пожежної та екологічної безпеки. Замовник бере на себе всі зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту планованої діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи для безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. Вплив на навколишнє природне середовище очікується мінімальний і не потребує додаткових обмежень. Об’єкт експлуатації знаходиться за межами зони охорони пам’яток культурної спадщини, меж історичних ареалів, зон регулювання забудови, зон охорони ландшафту, зон охорони археологічного культурного шару, охоронних зон об’єктів природно-заповідного фонду.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні обмеженням щодо технічної альтернативи 1 щодо територіальної альтернативи 1.
Передбачається дотримання територіальних обмежень, визначених містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою, яка склалась на території планової діяльності та поряд з нею. Забезпечення меж планової санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на межі санітарно-захисної зони та житлової забудови, згідно чинного санітарного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Нове будівництво комплексу очисних споруд Гнідавського підрозділу ТзОВ «Радехівський цукор» відбуватиметься на території, яка є частиною діючого підприємства. Відповідно інженерна підготовка і захист території здійснюється існуючою інфраструктурою. Передбачається виготовлення проектно-кошторисної документації та доставка на об’єкт необхідних механізмів, сировини та ресурсів. До заходів захисту території при будівництві належить: - дотримання технології, що буде передбачена проектом при розробці ґрунтів; - охорона від забруднення відходами будівництва; - охорона вод (в т.ч. ґрунтових і поверхневих від попадання в них побічних відходів будівництва). Проєктні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, будуть передбачені заходи по охороні праці, відновлюючи, захисні заходи, компенсаційні заходи.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Аналогічні щодо технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
на мікроклімат: вплив відсутній; на повітряне середовище: утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря; ґрунти – допустимий вплив; геологічне середовище – допустимий вплив; на водне середовище: передбачається утворення стічних вод; на рослинний та тваринний світ, заповідні об’єкти: вплив відсутній; акустичний вплив: шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування; утворення відходів - всі відходи планується передавати з метою подальшого поводження спеціалізованим підприємствам, відповідно до договорів. Тимчасове накопичення відходів планується здійснювати відповідно до вимог чинного законодавства; вплив на техногенне середовище – допустимий; на соціальне середовище: позитивний вплив у вигляді збереження та створення робочих місць; на стан здоров’я та захворюваність місцевого населення не впливає.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1.
Аналогічні щодо технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
8 Харчову промисловість Харчову промисловість: виробництво продуктів харчування шляхом обробки та переробки: сировини тваринного походження (крім молока) продуктивністю виходу готової продукції понад 75 тонн на добу; сировини рослинного походження продуктивністю виходу готової продукції понад 300 тонн на добу (середній показник за квартал); молока, якщо обсяг одержаного молока перевищує 200 тонн на добу (на основі середньорічного показника); пакування та консервування тваринних і рослинних продуктів у обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво молочних продуктів в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво пива та солоду в обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво кондитерських виробів та патоки в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво крохмалю; підприємства з переробки риби і риб’ячого жиру; бійні продуктивністю понад 10 тонн на добу; цукрові заводи;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
- підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
- аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
- надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
- врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
Досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, ; інтегрований довкіллєвий дозвіл
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на спеціальне водокористування
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ВОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Органи державного архітектурно-будівельного контролю
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації , 43027, Волинська область, місто Луцьк, Майдан Київський, будинок 9, eco@voleco.voladm.gov.ua, (0332) 77-81-69, Козлюк Руслан Володимирович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}
Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля