Бренд – запорука сталого розвитку громади

25.11.2018
00:00

Брендинг території

Що таке локальний бренд? Чому важливо займатись брендингом території? Відповіді на ці та інші питання під час навчальної поїздки до Прикарпаття дізнавалася спеціаліст з проектної діяльності та промоції Боратинської сільської ради Ольга Цуз.

У навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку», організованої Івано-Франківським Центром розвитку місцевого самоврядування за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» взяли участь представники ОТГ Волинської, Рівненської та Чернівецької областей.

У рамках заходу учасники познайомилися з найбільш популярними та відомими брендами Прикарпаття. Секрет їх успіху доволі простий і полягає в наступному. Ключовими елементами у створенні успішного та впізнаваного бренду території є грамотний маркетинг, активне використання медіа, соціальних мереж та розповсюдження сувенірної продукції.

Поділитися:

Боратинська сільська рада запрошує на роботу начальника юридичного відділу
07.11.2025 15:30
Кваліфікаційні вимоги: Освіта – вища (юридична). Досвід роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та…
Юні орієнтувальники Боратинської громади – показали високі результати у Всеукраїнських змаганнях «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги»
07.11.2025 12:19
6 листопада, на території Луцького національного технічного університету, відбувся ІІ (територіальний) етап Всеукраїнських змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» зі спортивного орієнтування…
До уваги жителів Луцького району!
07.11.2025 12:14
У другій декаді листопада 2025 року начальник Волинської обласної військової адміністрації Іван Рудницький - голова Волинської ОДА проведе виїзний прийом громадян на території Луцького району. …