Бренд – запорука сталого розвитку громади

25.11.2018
00:00

Брендинг території

Що таке локальний бренд? Чому важливо займатись брендингом території? Відповіді на ці та інші питання під час навчальної поїздки до Прикарпаття дізнавалася спеціаліст з проектної діяльності та промоції Боратинської сільської ради Ольга Цуз.

У навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку», організованої Івано-Франківським Центром розвитку місцевого самоврядування за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» взяли участь представники ОТГ Волинської, Рівненської та Чернівецької областей.

У рамках заходу учасники познайомилися з найбільш популярними та відомими брендами Прикарпаття. Секрет їх успіху доволі простий і полягає в наступному. Ключовими елементами у створенні успішного та впізнаваного бренду території є грамотний маркетинг, активне використання медіа, соціальних мереж та розповсюдження сувенірної продукції.

Поділитися:

Завтра відбудеться поховання Захисника України Максима Ясінюка
22.12.2025 10:01
Із сумом повідомляємо, що Боратинська громада зазнала ще однієї болісної втрати. Стрілець-санітар Ясінюк Максим Сергійович, житель села Озеряни, мужньо виконуючи військовий обов’язок, в бою за…
До уваги жителів громади!
22.12.2025 08:42
У зв’язку з проведенням навчальних заходів, закликаємо вас: зберігати спокій; бути уважними та обачними; суворо дотримуватись правил особистої безпеки; не наближатися до незнайомих об…
Стартував ХІХ Національний конкурс «Благодійна Україна–2025»
19.12.2025 14:54
Всеукраїнська організація «Асоціація благодійників України» оголосила старт ХІХ Національного конкурсу «Благодійна Україна–2025», який уже вчетверте проходитиме під девізом «Благодійність на захисті…